Facebook Twitter RSS
 
 
Home » Facebook » Data journalism – to naprawdę działa
formats

Data journalism – to naprawdę działa

Published on Maj 11th, 2012

Łukasz Dąbrowski, Account Manager Monday PR

„Intel udostępnił świetną infografikę typu internet w pigułce…” (Komputerswiat.pl)

„Firma Intel sprawdziła, co dzieje się w ciągu jednej minuty w internecie. Wyniki zaprezentowano przy pomocy ciekawej infografiki…” (Interia.pl)

„Firma Intel przygotowała bardzo ciekawą infografikę, z której dowiadujemy się, co dzieje się w sieci w ciągu zaledwie jednej minuty” (Gazeta.pl)

Powyższe cytaty pokazują, że w dzisiejszych czasach przeniesienie ciężaru komunikacji ze słów na obrazy, lub na ich ciekawe połączenie (o czym niedawno pisaliśmy), doskonale sprawdza się jako sposób dotarcia do odbiorcy. Wydaje się, że określenia „świetna” czy „bardzo ciekawa” są w przypadku infografiki przygotowanej przez Intela – bo o niej tu mowa – wyrazem autentycznego entuzjazmu dziennikarzy, którzy zdecydowali się na jej opublikowanie. W czasach zalewu danych i natłoku informacji, o którym zresztą mówi infografika Intela, takie wyróżnienie się spośród innych materiałów prasowych, to nie lada wyczyn. Tym bardziej, że infografika ta powstała jako jeden z elementów kampanii komunikacyjnej nowych procesorów serwerowych Intela, czyli tematu dość niszowego, który dzięki infografice udało się przedstawić szerszemu gronu odbiorców.

Źródło: Intel Polska

Źródło: Intel Polska

 
PODYSKUTUJ!