Facebook Twitter RSS
 
 
Home » Facebook » Dobra reakcja na potencjalny kryzys załatwi sprawę?
formats

Dobra reakcja na potencjalny kryzys załatwi sprawę?

Published on Grudzień 12th, 2012

Grzegorz Miller, CEO Monday PR

Zima zaskoczyła nie tylko drogowców – chociaż, uczciwie trzeba przyznać, w tym roku dali radę, przynajmniej w Warszawie, i ulice są czarne, zaś trawniki – dla kontrastu – białe. Białe także okazały się toalety w pociągu InterRegio relacji Szczecin-Warszawa, jednakże nie z powodu porcelany, lecz lodu i śniegu, który pokrył ten jakże niezbędny na długiej trasie przybytek.

 

 

 

Winter is coming, jak mawiają Starkowie oraz doświadczeni pasażerowie PKP:

 

Powyższy mem opublikowały na swoim profilu same Przewozy Regionalne, udostępniając zdjęcie z profilu osoby prywatnej. Dobry ruch, skanalizował bowiem rosnące łańcuszki memów i negatywnych wpisów na temat problemu. Facebookowiczom się to spodobało:

Chociaż nie wszyscy kupili przyznanie się przewoźnika do kłopotów i puszczenie oka do społeczności:

Z pewnością to bardzo dobra praktyka postępowania w mediach społecznościowych – stajemy przed problemem z otwartą przyłbicą, przepraszamy na poważnie i puszczamy oko dla poprawienia nastrojów. Tu kwestia została rozegrana podręcznikowo wręcz, zostało zrobione wszystko, co możliwe, by ograniczyć kryzys wizerunkowy, który jednakże przedostał się do mediów – napisał o tym m.in. Wprost oraz, niestety, The Sun, co wywołało falę niepochlebnych komentarzy o naszym kraju (niektórych nawet zabawnych):

Zatem, niestety – sama dobra mina do złej gry nie pomoże w ugaszeniu pożaru i wywołaniu negatywnych opinii o marce. Media społecznościowe stanowią lustrzane, czasem krzywe, odbicie tego, co firma próbuje sprzedać, jaką jakość usług świadczy oraz jak jest postrzegana przez klientów i otoczenie. I niestety, żadne memy tego nie zmienią.

 

 
PODYSKUTUJ!