Facebook Twitter RSS
 
 
Home » Facebook » „Chcesz zabłysnąć? Obsyp się brokatem”, czyli komunikacja w stylu Comedy Central Polska
formats

„Chcesz zabłysnąć? Obsyp się brokatem”, czyli komunikacja w stylu Comedy Central Polska

Published on Wrzesień 2nd, 2013
Eliza Łapka - Account Manager, Monday PR

Eliza Krysztofiak - Account Manager, Monday PR

23 sierpnia na like page’u stacji Comedy Central Polska pojawił się post takiej treści:

Wtedy też za pomocą zdjęcia profilowego stacja otrzymała twarz tego człowieka:

Pod rzeczonym postem pojawiały komentarze o „karniakach”, o tym, że „chyba ktoś się nie wylogował”. I ja przez krótką chwilę naiwnie wierzyłam, że  czujność administratora została uśpiona i oto rezultaty. Dalej jednak z podziwu godną konsekwencją pojawiały się takie wpisy:

Chwilę później stało się jasne, że domniemane przejęcie konta to świadomie zaplanowana akcja komunikacyjna. Karty zostały odkryte, kiedy w kilku miejscach w sieci pojawił się oficjalny komunikat „Comedy Central padło ofiarą hakera”. Okazało się, że mamy do czynienia z promocją serialu „Community” i że „hakerem” jest jeden z jego bohaterów, grany przez Cheviego Chase’a Pierce Howthorne. Dalej też działo się sporo. Zgodnie z pierwszym przykazaniem komunikacji w social media Pierce zaangażował się w dialog z fanami:

Rozumiem, że Comedy Central to kanał specyficzny, serwujący programy często kontrowersyjne i raczej nie dla wszystkich. Rozumiem też doskonale, że serial „Community” jest właśnie tego typu ofertą. Nie rozumiem jednak, dlaczego na pierwszy rzut oka ciekawy pomysł akcji promocyjnej opartej na rzekomym przejęciu likepage’a zmienił się w popis zwykłego chamstwa, dla którego w komunikacji marek  nie powinno być miejsca. Nie rozumiem też, co taki „dialog” ma wspólnego ze stacją, która sama siebie określa jako kanał „stworzony z myślą o wielbicielach dobrego humoru, skierowany do widowni między 16 a 49 rokiem życia.” Może po prostu mam „ujemne IQ”…

 
PODYSKUTUJ!