Facebook Twitter RSS
 
 
Home » Facebook » Ile waży jeden lajk?
formats

Ile waży jeden lajk?

Aneta Kowalczyk, Account Manager Monday PR

Zespół Renault wrzucił do sieci film pokazujący jak bardzo nowy Renault Clio jest lubiany przez użytkowników. Założeniem kampanii było zebranie na Facebooku tylu lajków, ile w rzeczywistości wynosi waga samochodu. Na jednej szali postawiono Clio na drugiej duże pudełko z logo Facebooka. Każdy lajk oddany na stronie kampanii lądował również na wadze.

W ciągu dwóch tygodni na fanpage’u zebrano 16 000 lajków, które pozwoliły na „udźwignięcie” Clio stojącego na szali. W kulminacyjnym momencie akcję obserwowało 60 000 osób. I nawet pytania na temat realnej wagi lajka, które zespół Renault zbywał ogólnym stwierdzeniem, że “lajki mają różne wielkości więc i różną wagę” (naprawdę??), nie przeszkodziły w ogłoszeniu wielkiego sukcesu kampanii. Akcja pewnie nie przejdzie to historii, jako najbardziej spektakularna, ale zespół Renault zdecydowanie może być zadowolony z zaangażowania swoich fanów.

Case video: The first car carried by likes!

Udowadnia to, że jeśli chodzi o interakcję w mediach społecznościowych, proste akcje sprzedają się najlepiej. Im niższy próg wejścia w zabawę tym lepszy efekt – nieważne, czy działanie ma tak naprawdę sens.

 
PODYSKUTUJ!