Facebook Twitter RSS
 
 
Home » Internet » Złoto dla Intela i Monday PR
formats

Złoto dla Intela i Monday PR

Published on Grudzień 9th, 2013

Ewa Mittelstaedt, Managing Director Monday PR

Piątkowa Gala Złotych Spinaczy, podczas której przyznawane były nagrody za najlepsze kampanie PR w Polsce w 2013 roku była dla nas bardzo szczęśliwa. Realizowany przez Intela i naszą agencję projekt Intel Extreme Masters otrzymał statuetkę w kategorii „Technologia, IT, Telekomunikacja”.

Cieszę się ogromnie. E-sport nie jest oczywistą i powszechnie znaną dziedziną, zatem nagroda dla Intel Extreme Masters podkreśla jakość projektu. Intel Extreme Masters doskonale wpisuje się w trend komunikacji zintegrowanej – poza relacjami z mediami, w dużym stopniu wykorzystane zostały media społecznościowe. Dla Monday PR fakt, że drugi rok z rzędu zgłaszany przez nas projekt otrzymuje tę prestiżową nagrodę to dodatkowy powód do radości.

Bardzo gratuluję klientowi – firmie Intel i zespołowi Monday PR zaangażowanemu w projekt!

Intel Extreme Masters (IEM) to najbardziej prestiżowy na świecie cykl turniejów gier komputerowych, organizowany przez Electronic Sports League (ESL). Dzięki staraniom polskiego oddziału firmy Intel, rozgrywki w ramach VII sezonu mistrzostw świata w cybersporcie odbyły się w Katowicach.  W ciągu trzech dni katowicki Spodek odwiedziło 50 tys. osób, livestreaming z IEM miał 14 mln wejść, transmisje internetowe obejrzeli fani ze 178 krajów, a na You Tube pojawiło się ponad 850 filmów nakręconych przez publiczność IEM w Katowicach. Dzięki sukcesowi komunikacyjnemu i frekwencyjnemu wielki finał najbliższych mistrzostw IEM odbędzie się w Polsce – po raz pierwszy w historii nie na targach CeBIT w Hanowerze.

 
PODYSKUTUJ!