Facebook Twitter RSS
 
 
Home » Konferencje i eventy » Monday PR na Infoshare 2014
formats

Monday PR na Infoshare 2014

Published on Czerwiec 2nd, 2014

W tym roku wysłaliśmy mocną reprezentację na Infoshare, czyli jedną z największych konferencji technologicznych w naszej części Europy. Dwa dni pełne wiedzy, dyskusji i rozważań nad tym dokąd zmierza technologia, jak ją poskromić i wykorzystywać w biznesie. Podczas eventu można było zobaczyć świetnych mówców z Polski i ze Świata, między innymi Natalię Hatalską, Pawła Tkaczyka, Maciej Budzicha, Stefana Batorego z iTaxi, Robina Fishera z Salesforce.com, czy Aliego Jafari z Twittera.

Pogoda w Gdańsku dopisała i integracja uczestników przebiegała nie tylko w kuluarach, ale również podczas before party w Sopocie i after party na stadionie PGE Arena. Adam, Ewelina i Jakub spędzili te dwa dni bardzo aktywnie, jednocześnie chłonąc wiedzę i nawiązując nowe kontakty. Zachęcamy do lektury ich relacji.

1890531_10152272381958654_8891115384264091716_o

 

 Relacja Adama

Adam Kozłowski, Account Manager Monday PR

Adam Kozłowski, Account Manager

InfoShare zaskakuje pod względem organizacji. Pozytywnie oczywiście. Impreza dla kilku tysięcy osób z całej Polski, dziesiątki prelegentów, a wszystko działało jak w szwajcarskim zegarku – bez obsuw, bez korków. Organizator zadbał też o dojazd – darmowe autobusy konferencyjne dowoziły uczestników na miejsce konferencji i imprezy integracyjnej (nie miałem okazji się przejechać, ale słyszałem, że były, i że działały). Nie zabrakło też miejsc parkingowych. Świetną rzeczą była aplikacja mobilna Infoshare – bardzo ułatwiła ułożenie „rozkładu jazdy”. Wielki szacun dla organizatorów – odwalili kawał dobrej roboty. Tyle organizacyjnie.

Dla mnie InfoShare był przede wszystkim możliwością porozmawiania z ludźmi z branży – zarówno marketerami, socialmediowcami i PRowcami, jak i blogerami. Merytorycznie brakowało mi chwilami konkretu. Najbardziej utkwiły mi w pamięci prezentacje Piotra Koniecznego (opowiadał o tym, jak łatwo jest na FB paść ofiarą cyberprzestępców), Pawła Tkaczyka, Maćka Budzicha i Jacka Kotarbińskiego – te 3 ostatnie przede wszystkim ze względu na formę. To po prostu świetni mówcy. :)

Relacja Eweliny

Ewelina Szabelska, Senior Social Media Specialist

Ewelina Szabelska, Senior Social Media Specialist

Ciekawe dyskusje w kuluarach, luźna atmosfera, znakomita organizacja oraz świetne towarzystwo, tak w kilku słowach można opisać tegoroczne Infoshare. Prelekcje były różne, jedne bardziej merytoryczne, inne mniej. Pozostawiam to subiektywnej ocenie każdego z Was, ponieważ za 2 tygodnie nagrania będą dostępne na YT Infoshare. Fajnymi przerywnikami konferencji był poranny bieg po plaży, wieczorne afterparty niemal na płycie stadionu i chłopaki z Long Steet Brass, którzy serwowali nam muzykę pomiędzy wystąpieniami. Na uwagę zasługiwał też Startup Zone, gdzie młodzi, pełni pasji ludzie prezentowali swoje pomysły na fajny biznes.

Prezentacje, które zwróciły moją uwagę:

  • Ja mówię Media, Wy mówicie Fun, czyli świetnie opowiedziana i ciekawa prelekcja Maćka Budzicha. Autor bloga Mediafun dzielił się cennymi wskazówkami pomagającymi odnaleźć się w natłoku informacji. Przekonał mnie do tego, że nie warto być łapczywą, natomiast warto selekcjonować to w czym chcemy się zagłębić i w mądrze korzystać z aplikacji mobilnych.
  • Piotr Konieczny z niebezpiecznik.pl, który pokazywał metody hackowania Like Page i zdradził jak możemy ratować się, gdy profil chcą zniszczyć hackerzy.

Relacja Jakuba

Jakub Prószyński, Community Manager w Monday PR

Jakub Prószyński, Community Manager

To było moje drugie Infoshare i poziom samej organizacji był chyba jeszcze wyższy. Około dwóch tysięcy gości konferencji, kilkadziesiąt prezentacji, catering, aplikacja mobilna, Wi-Fi i to wszystko działało! Jestem pod wielkim wrażeniem. Dla mnie była to przede wszystkim okazja do networkingu i spotkania się z ludźmi, z którymi mam stały kontakt przez internet, ale jak wiadomo rozmowa w cztery oczy to zupełnie co innego. To dla mnie największa wartość tego typu wydarzeń, prelekcje tak naprawdę traktuję jako wartość dodaną.

Oczywiście musiałem koniecznie pojawić się na prelekcjach Macieja Budzicha (mówił o zarządzaniu treściami, narzędziami i aplikacjami, czyli o czymś co jako bloger mam już trochę opanowane, ale mimo tego Maciek pokazał mi kilka nowych sztuczek), Natalii Hatalskiej (która w swojej prelekcji zahaczyła zarówno o futurologię, jak i trendy które wkrótce nadejdąm, jak zawsze świetnie się jej słuchało) oraz Pawła Tkaczyka (Paweł mówił głównie o zostawianiu cyfrowych śladów i jak młode pokolenie podchodzi do prywatności w sieci, bardzo ważny temat dla osób, które prowadzą chociażby social media marketing skierowany do młodych grup docelowych). Poza tym zajrzałem na prelekcję Michała Brańskiego, który pokazywał jak wiele zaniedbań na rynku mobile popełniają zarówno wydawcy, jak i marki. Niedostosowanie responsywności stron jest na porządku dziennym, a przecież sprzedaż przez urządzenia mobilne rośnie i warto dostosować ten kanał pod „zwykłego Kowalskiego”, który nie korzysta z aplikacji. To najjaśniejsze punkty programu, bo pojawiło się też kilka słabszych.

Trochę zawiodły mnie prezentacje Robina Fishera z Salesforce i Aliego Jafari z Twittera. Panowie opowiadali o social media w taki sposób, jakby w Polsce to był dopiero wchodzący trend. Waga real time komunikacji, że „lajki” już się nie liczą itd. Niestety to już jakaś maniera zagranicznych gości na konferencjach, że traktują polski rynek jako zacofany, a szkoda, bo na pewno mogliby się podzielić ciekawym know how.

Zdjęcie pochodzi z profilu facebookowego Infoshare.

 
PODYSKUTUJ!