Facebook Twitter RSS
 
 
Home » Facebook » #LetFootballWin
formats

#LetFootballWin

Published on Sierpień 18th, 2014
Ewa Mittelstaedt, Managing Director Monday PR

Ewa Mittelstaedt, Managing Director Monday PR

Bardzo mi szkoda, że Legia nie zagra jednak w Lidze Mistrzów nie tylko dlatego, że właśnie temu klubowi kibicuję, ale uważam, że to zwykłe świństwo jest. I na tym fakcie doskonale oparta została komunikacja wydarzenia. Wszyscy skupiliśmy się na sporcie, na kolejnych odwołaniach władz klubu i wielkich (niekoniecznie sklejonych z rzeczywistością, nieco na wyrost) słowach.

Według Brand24 akcja #LetFootballWin już w pierwszym dniu dotarła do 1,5 miliona Polaków i zaczęły podchwytywać ją zagraniczne media. Nie znam ostatecznego jej zasięgu ale już pierwszy dzień wyglądał imponująco. Akcja ta bardzo skutecznie odwróciła uwagę wielu od meritum – fatalnego w skutkach braku profesjonalizmu osób zarządzających klubem. Na fali piłkarskich emocji połączyła i zaangażowała kibiców, dziennikarzy, sportowców i obserwatorów z Polski i zagranicy (Artur Boruc naraził się na falę krytyki po publikacji zdjęcia na Instagramie - http://instagram.com/p/rmnDrdgHRm/).
boruc footbal
Fajne w niej jest to, że wspiera to co najważniejsze – sport i wysiłki piłkarzy. Fajne bo także dzięki niej opinia publiczna skupiła się na zbyt surowym wyroku a nie na żenującym błędzie. Mam tylko nadzieję, że nie odwróci uwagi na tyle mocno, że osoby odpowiedzialne za nieprzepisowe wejście na boisko Bartka Bereszyńskiego nie poniosą żadnych konsekwencji. Piłka jest najważniejsza, bez dwóch zdań, ale piłka to nie tylko zawodnicy na boisku ale też przepisy.
 
PODYSKUTUJ!