Facebook Twitter RSS
 
 
Home » Konferencje i eventy » 4 powody, które sprawiają że Internet Beta jest wyjątkowa
formats

4 powody, które sprawiają że Internet Beta jest wyjątkowa

Published on Wrzesień 15th, 2014
Filip Dębowski, Communication and event manager

Filip Dębowski, Communication and event manager

W dniach 10-12 września odbyła się siódma edycja Internet Beta – najbardziej rozpoznawalnej polskiej konferencji dotyczącej szeroko rozumianego Internetu. Branża ponownie spotkała się w Kielnarowej pod Rzeszowem, by przez 3 dni dzielić się doświadczeniami i tworzyć nowe kontakty biznesowe. To już moja trzecia Beta i postanowiłem przedstawić Wam 4 subiektywne powody, dla których to wydarzenie ma takie znaczenie dla środowiska i dlaczego nie może Was tam zabraknąć za rok.

1

Źródło: https://www.facebook.com/InternetBeta

1. Miejsce.

Kilkaset osób odseparowanych od codzienności, zamkniętych w eventowej bańce i wyjątkowy klimat Kielnarowej – to musi się udać. Akademicka atmosfera, okresowy brak zasięgu, przepiękna okolica czy pobliski instytut badań nad lamami (wiedzieliście? Polecam odwiedzić następnym razem :) ) – te wszystkie składniki mają wpływ na specyficzną mentalność włączającą się uczestnikom jeszcze w drodze na Betę. Tutaj każda wymówka blednie, a wachlarz powodów, dla których warto przeprowadzić tę jeszcze jedną rozmowę, poznać jeszcze jedną osobę – zdecydowanie się powiększa.

Źródło: https://www.facebook.com/InternetBeta

Źródło: https://www.facebook.com/InternetBeta

2. Luz.

Wszechobecnie wyczuwalny. To tak jakby przez Kielnarową, w czasie trwania Bety i w pewien magiczny sposób, przetaczała się jakaś nienamacalna atmosfera chillu i spokojnego podejścia. Widać to po m.in. w klimacie prezentacji (chociażby Pawła ‘Batmana’ Tkaczyka, dzięki której #boldupy został hashtagiem pierwszego dnia czy Yuri’ego Drabenta, który zmiótł publikę swoją charyzmą powodując salwy śmiechu). Luz czuć w rozmowach, luz jest na imprezach – taka po prostu jest Beta.

Źródło: https://www.facebook.com/InternetBeta

3. Perspektywy.

Mateusz Tułecki (organizator Internet Beta) wyraźnie podkreśla, jak ważne są różne podejścia do Internetu, z każdej – technologicznej, społecznej czy marketingowej – perspektywy. Widać to m.in. w lineupie (zdywersyfikowana śmietanka polskiej branży), w spocie/dżinglu, który jest nieodłącznym elementem każdej Bety czy w podejściu samych uczestników do wydarzenia – kilka takich perspektyw zebrałem podczas Bety (na więcej, z powodu intensywnego networkingu, zabrakło czasu). Efekt poniżej. ;)


4. „Dodatki.”

Koncert Kamp! – proszę bardzo. Grill dla uczestników – zapraszam. Poranny bieg dla najbardziej wytrwałych – nie ma problemu; konkurs startupów – oczywiście. Masa „okołobetowych”, teoretycznie dodatkowych aktywności, tak naprawdę definiuje ten event. To także dzięki ich jakości i dopracowaniu Beta jest wyjątkowa. Minusów Bety szukał nie będę, zadam tylko proste pytanie: widzimy się za rok? :)

Źródło: https://www.facebook.com/InternetBeta

Źródło: https://www.facebook.com/InternetBeta

 
PODYSKUTUJ!