Produkty Przyszłości: bądz kreatywny jak Richard Branson

Niedawno podczas webinaru prowadzonego przez odnoszącego wielkie sukcesy polskiego biznesmena, padło z jego ust takie oto stwierdzenie: „W Polsce jest dużo pieniędzy na inwestycje, ale brakuje nowych pomysłów.„ Jak to możliwe? Czyżby Polakom brakowało pomysłowości, kreatywności, które charakteryzują na przykład przedsiębiorców Doliny Krzemowej w Stanach Zjednoczonych? Powyższe stwierdzenie wypowiedziane zostało z pozycji inwestora, nie początkującego […]

Trzy sposoby na zadbanie o zdrowie gdy pracujesz w internecie i dużo siedzisz.

Większość z nas, pracujących w internecie, zna ten scenariusz. Godziny spędzane przed komputerem. Z tym wiąże się praca w internecie, przynajmniej na początkowym etapie. Budowanie biznesu online to dni, miesiące wysiłku. Gdy jeszcze nie możesz pozwolić sobie na zlecanie prac innym, wykonywanie wielu działań przy tworzeniu strony, rozwijaniu projektu, to na ogół siedzenie bądź stanie […]

Czego możemy nauczyć się o komunikacji w kryzysie od Malaysian Airlines?

17 lipca Malaysian Airlines  znalazły się w sytuacji, z jaką nie miała do czynienia chyba jeszcze żadna inna linia lotnicza w historii. Najpierw tajemnicze zniknięcie Boeinga 777 w marcu tego roku, teraz katastrofa z udziałem pasażerów lotu MH17. Patrząc na obecne działania kryzysowe wydaje się, że przewoźnik wyciągnął wnioski z błędów, jakie popełnił komunikując się z rodzinami zaginionych  i mediami jeszcze kilka miesięcy temu. Do podręczników […]

Marko! Rok bez maltretowania – skusisz się? Warto! Podwójnie.

Jeden z moich ulubionych blogerów znów powalił mnie na kolana. Do tej pory ceniłem go za dystans do siebie jako blogera i blogosfery w ogóle (jednak nie tak częste na naszym podwórku!). I za poczucie humoru – wpisami na temat „Łososiowej Zatoki” dzielę się, z kim tylko mogę. Na szczęście tylko raz (choć zwijając się […]