Narzędzia marketingowe które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż online

16 stycznia 2016 roku liczba stron www zarejestrowanych na internecie przekroczyła 978 milionów (dane InternetLiveStats.com, 16 stycznia 2016). Około 75% z nich jest nieaktywnych, to „zaparkowane domeny” lub inne. Nawet po odliczeniu 75% domen z całkowitej liczby 978 milionów, daje wciąż zawrotną liczbę 239 milionów 121 tysięcy stron. Wystarczyło 23 lata by od 1 strony www w roku […]

Jak sieciowa społeczność pokazała muskuły

Kojarzycie taki konkurs: Podwórko NIVEA? To bardzo sympatyczna akcja społeczna od skądinąd bardzo sympatycznej marki, której celem jest wybudowanie Rodzinnych Miejsc Zabaw w 40 miastach. Trzeba tylko zebrać jak najwięcej głosów w konkursowej aplikacji. To magnes dla mniejszych miejscowości, niekoniecznie mających własne środki do wydania na taką inwestycję. Ich atutami są za to bardzo zorganizowane […]

Dlaczego Facebook nie wprowadzi „Nie lubię tego”?

Podczas ostatniej sesji Q&A prowadzonej przez Marka Zuckerberga pojawiło się pytanie o to, czy FB zamierza wprowadzić przycisk „Nie lubię tego”. Zuckerberg nie zaprzeczył, a raczej stwierdził, że w firmie debatują cały czas czy taka funkcja byłaby przydatna dla społeczności. Niektóre serwisy informacyjne jednak przyjęły jako pewnik, że gigant społecznościowy ma zamiar coś takiego wprowadzić. Byłby to jednak strzał w stopę, gdyby do […]

Content marketing. Skuteczne metoda zwiększenia sprzedaży

Pro­wa­dze­nie sklepu inter­ne­to­wego nie należy do pro­stych zadań. Coraz trud­niej jest się wyróż­nić i prze­ko­nać klienta do zakupu. Można, co prawda, zde­cy­do­wać się na wojnę cenową, jed­nak w dłu­giej per­spek­ty­wie i tak wła­ści­ciele mniej­szych skle­pów prze­grają z gigan­tami z branży e-commerce. Dodat­kowo, rosną koszty reklamy – ceny lin­ków spon­so­ro­wa­nych Adwords na naj­po­pu­lar­niej­sze frazy zwięk­szyły o […]

If content is king, video is heir to the throne

UGC (User-generated Content) przeżywa prawdziwy rozkwit. Co i rusz pojawiają się nowe narzędzia pozwalające na tworzenie treści przez użytkowników. W tym roku swoją premierę miały dwie duże platformy do tworzenia wideo – Vine i Instagram (w przypadku tego ostatniego w zasadzie udostępnienie możliwości kręcenia wideo). Szacuje się, że w Polsce z Instagramu korzysta około 500 […]

Kryzys Facebookowego giganta gier

W 2012 roku co jakiś czas pojawiały się informacje o problemach firmy Zynga – potentata gier społecznościowych na Facebooku, twórcy m.in. legendarnej gry Farmville. W sierpniu z firmy odeszły bez podania powodu dwie osoby zajmujące kierownicze stanowiska, a Zynga zaczęła zwalniać pracowników. Okazało się, że przychody będą niższe niż zakładano, akcje firmy znacznie straciły na […]

Euroeuforia nie tylko na stadionach

Biało-czerwone reklamy opanowały polską czasoprzestrzeń. Widoczne – w mniej lub bardziej pozytywnym świetle – są dosłownie wszystkie marki, od sponsorów Mistrzostw, przez sponsorów reprezentacji, na sklepach RTV kończąc. Wydawać by się mogło, że to wyłącznie firmy związane bezpośrednio z Euro 2012 pochwalą się najlepszymi reklamami. Nic bardziej mylnego… McEskorta Na kilka tygodni przed rozpoczęciem Euro […]